Waar kan ik meer sites zoals dit vinden?

www.blurrypeople.com

www.chatroulette.com

Van die sites waar je gewoon volkomen vreemden tegenkomt en even kunt chatten?Het liefst met camera

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

www.omegle.com
Volgens mij kan daar ook met webcam.
Kimath
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
waarom niet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat je voor je 't weet geconfronteerd wordt met beelden waar je helemaal niet op zit te wachten....
Kimath
13 jaar geleden
Dat klopt, maar op een site als Chatroulette kan dit ook gebeuren. En de vraagsteller vroeg om sites met webcam, vandaar.

Andere antwoorden (1)

Tjetter, alleen nederlanders.
en omegle.