Is er een website o.i.d waarmee je tekst handgeschreven kan laten lijken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Het beste antwoord

Kijk eens op onderstaande site, daar kan je fonts downloaden die een tekst op een handgeschreven tekst laat lijken.

http://pagespro-orange.fr/dephitro/telechf1.htm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan ook je eigen handschrift 'uploaden'bij www.yourfonts.com.
Daar print je 2 pagina's en vult daar je eigen handschrift in. Daarna scan je ze en upload je ze naar yourfonts.
Je eigen handschrift als lettertype is natuurlijk heel origineel.
Let wel volgens mij kost het iets van onder 10 euro.
Voor meer info kun je de link raadplegen.
Ik heb het zelf uitgetest en werkt echt heel simpel.