Wie heeft er een Ebay cursus gevolgd? Ik hoor graag je ervaring. Bestaat er een cursus DVD? Of wil iemand ( in Utrecht ) mij les geven?

Ik wil heel graag gaan verkopen op Ebay.
Prive maar ook zakelijk als dit kan. Dropshippen.
Maar... De beschrijving op hun site vind ik ( voor mij ) niet duidelijk genoeg. Ik zou het graag gewoon van iemand leren. Die het mij voordoet.
Is er iemand in Utrecht die super goed is met verkopen op Ebay? Prive of zakelijk .En die mij de fijne kneepjes van het vak wil leren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Antwoorden (1)

Je hebt er geen cursus voor nodig hoor, het is net zoiets als Marktplaats maar dan voornamelijk gericht op Amerikaanse klanten.