Ik heb een computer besteld bij de Apple Store met gratis printer, hoe krijg ik het geld van de printer terug?

Ik moest de printer dus eerst betalen en naderhand krijg je het terug. Kan alleen niet vinden hoe ik dit kan aanvragen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Neem gewoon even contact op met de klantenservice. En als dat niet lukt, kan je naar iFactors bellen, dat is een soort Apple Store in Nederland. Zie site hieronder.