Wat is de beste laptop voor ongeveer 800 euro?

Ik wil graag een laptop kopen maar weet nog niet welke
Wie heeft info voor mij,alvast bedankt..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
schets even wat je allemaal met de laptop wenst te doen ... kunnen we beter en gericht een antwoord geven

Het beste antwoord

Ik heb zelf een Compac Presario omdat hij er zo mooi uitziet en een goede technische ondersteuning heeft.
Je kunt zelfs online chatten met iemand als je problemen hebt. Ik vind klantenservice erg belangrijk. Laatst was er een probleem met mijn moederbord, er was iets stuk en dan hoef je hem niet eens op te sturen. Er kwam al binnen enkele dagen een UPC.koerier, die hem thuis zelf in een meegebrachte doos deed en zei dat hij direct naar Zwitserland gestuurd werd om te repareren. Binnen 10 dagen had ik hem terug en hij loopt weer als een zonnetje. Kijk, snel zijn ze allemaal wel voor €800,- en ze hebben allemaal Windows 7, het ligt eraan wat voor software je erop zet en er al op staat. Mij ging het om de klantenservice en daarvoor moet je echt even goed navragen in een goede zaak, of speuren op internet bij de homepage van het bedrijf. Mijn zoon zweert weer bij zijn Apple vanwege vooral de grafische mogelijkheden en de eenvoud van Apple. Het is wel duur, maar hij spaart ervoor als hij weer wat wil kopen voor zijn laptop. Dat heeft hij er graag voor over. Vor hem is dat het enige nadeel, dat hij eenmaal Apple, alles van Apple moet nemen. Maar hij doet veel grafisch werk en daar zijn ze erg goed in.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
,Hallo allemaal
Dit vond ik wel een goed antwoord,maar de anderen waren niet veel minder, ik heb gekozen voor een Compac..
Allemaal bedankt..

Andere antwoorden (2)

Het ligt eraan waar je je laptop veel voor gebruikt. Als je bijvoorbeeld veel games speelt stel je andere eisen dan als je alleen de 'gewone' dingen doet, zoals internetten en het office pakket gebruiken.

In dat laatste geval raad ik je een Sony Vaio aan, hij is snel, vertoond geen kuren, heeft een mooi design en is gebruiksvriendelijk. Kost onder de 800 euro.

Als je op internet besteld zijn ze een stuk goedkoper dan als je ze bij mediamarkt of een andere winkel koopt. Wel opletten dat ze gerenommeerd zijn! (aangesloten bij een overkoepelende organisatie die kwaliteit waarborgt etc).

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De beste laptop voor ongeveer 800,- is de MacBook van Apple. Hij was altijd 899,- maar is behoorlijk verbeter en nu kost 'ie 999,-. Je hebt dan wel de beste laptop die er is en Apple houdt ook veel langer tweedehands verkoopwaarde dan alle Windows PC's.
Niet thuis in het besturingssysteem van Apple, Mac OS X? Even wennen en nar een paar maanden wil je nooit meer terug naar Windows.