Waar kan ik snel, veel foto's uploaden.

Ik ben op vakantie geweest, en wil veel (ca. 600), grote (qua bytes) foto's uploaden, zodat ze op internet te bekijken zijn (zoals je ook hebt op bijv. photobucket of picasa). Waar kan ik dit snel doen, zodat ik niet uren hoef te wachten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.6K

Het beste antwoord

Ik ben zelf wel te spreken over Dropbox, heb het dit jaar ook voor het eerst gebruikt na mijn vakantie.

Dropbox zet een mapje op je computer, waar je de foto's in kunt slepen.

Alle bestanden die in dat mapje staan, zijn te bekijken.
Alleen mensen die jij de link geeft kunnen je foto's bekijken.

Hier de mijne, heb je meteen een voorbeeld van hoe het eruit ziet:
http://www.dropbox.com/gallery/10321834/1/Sziget2010?h=018b78
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Www. Photobucket.com
Ook als app voor de iPhone super makkelijk leuke effecten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
blijkbaar is dat te traag voor hem ?
hij geeft photobucket en picasa zelf aan ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Photobucket is goed, gebruiksvriendelijk en doet
geen rare compressiedingen met je foto's.
Webshots.
http://www.webshots.com/

Jeetje, 600 foto's?
En allemaal onbewerkt?

Ben jij zo'n goede fotograaf of stel je zo weinig eisen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De snelheid ligt vooral aan je internetverbinding. Als je een ADSL lijn hebt, van 20Mb, heb je meestal maar 1Mb upload.
Daarom duurt het zo lang. De servers van google (picasa) en photobucket zijn snel genoeg.
1Mb upload zit zo vol, ik kan ook niet wachten tot ik een verbinding kan krijgen met 20Mb upload ofzo.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je iemand kent met een verbinding met een hoge upload (glasvezel of een glasvezelsnelheid via de kabel), kan je nog beter je foto's middels je camera of een usb-stick meenemen en ze daar uploaden.