als ik inprivate wil internetten welke browser moet ik dan kiezen ,en kan ik deze naast Internet Explorer gebruiken

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (5)

Met Firefox kun je privenavigatie aanzetten (ctrl+shift+p) zodat er geen historie wordt bewaard. Firefox kun je zonder problemen naast IE installeren en gebruiken.
13 jaar geleden
Met Internet Explorer (nieuwste versie) kun je ook de inprivate optie gebruiken. Zelfde sneltoets als in Firefox ctrl+shift+p
Kimath
13 jaar geleden
Google Chrome Browser was de eerste met 'incognito' opties om ervoor te zorgen dat je geschiedenis niet wordt bewaard om je computer.
Je kunt vensters van dezelfde of verschillende browsers naast elkaar openen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Opera. met opera ga je naar de grote "Opera" knop kies gelijk de eerste oftewel "tabs en vensters" en kies dan "nieuwe privétab" of "nieuw privévenster". Opera is een aanrader omdat het de snelste browser ter wereld is (ik citeer dit van hun site). opera kun je sneller maken zonder plug-in of add-on. Klik dan op de onderstebalk, die helemaal rechts staat dus een soort metertje. Een menu verschijnt en kies dan "instellingen Opera turbo" als dit niet het geval is wordt het metertje groen. dan is opera turbo ook geactiveerd. Maar er zijn al veel goede antwoorden gegeven dus je moet maar kijken wat jou interessant lijkt. Ik wens je in ieder geval veel succes! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Overigens is er onlangs onderzoek gedaan naar de privé-modus van de verschillende browsers. Daaruit bleek dat dit niet altijd zo privé was.

Zo kan een plug-in als Flash ook in de privé-modus nog gegevens opslaan en hetzelfde geldt voor uitbreidingen (extensies) die je in de browser kunt installeren.

Als je erg paranoia bent, dan zul je dus naar andere manieren op zoek moeten. Maar voor doorsnee gebruik voldoen deze modi volgens mij wel.