Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie heeft er ervaring met bedrijvenpagina.nl?

Ze hebben mij aangeboden om hier gebruik van te maken maar dit is best prijzig, dus mijn vraag is loont dit zich en zou u dit weer doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Betalen voor een link heeft zelden nut. Veel beter kan je je bedrijf laten lionken door bv klanten ed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben geen voorstanderder om met dit soort bedrijven in zee te gaan, er zijn veel meer mogenlijkheden op internet om je zelf (gratis of goedkoper) door te linken.
Kijk een beetje rond en zoek naar gratis of betaalbare doorlinksites en/of sites die gratis jouw bedrijsinformatie plaatsen.

ik wil geen reclame maken voor zulk soort bedrijven en weet ook niet wat u precies zoekt, maar internet heeft een scala aan mogenlijk heden. Mocht u iets willen weten laat het dan weten via een PB.

Groetjes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is weggegooid geld!

Zorg er liever voor dat je zelf een goede internetsite hebt, die goed naar boven komt bij google.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding