Wie heeft er ervaring met bedrijvenpagina.nl?

Ze hebben mij aangeboden om hier gebruik van te maken maar dit is best prijzig, dus mijn vraag is loont dit zich en zou u dit weer doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
2K

Antwoorden (3)

Betalen voor een link heeft zelden nut. Veel beter kan je je bedrijf laten lionken door bv klanten ed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben geen voorstanderder om met dit soort bedrijven in zee te gaan, er zijn veel meer mogenlijkheden op internet om je zelf (gratis of goedkoper) door te linken.
Kijk een beetje rond en zoek naar gratis of betaalbare doorlinksites en/of sites die gratis jouw bedrijsinformatie plaatsen.

ik wil geen reclame maken voor zulk soort bedrijven en weet ook niet wat u precies zoekt, maar internet heeft een scala aan mogenlijk heden. Mocht u iets willen weten laat het dan weten via een PB.

Groetjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is weggegooid geld!

Zorg er liever voor dat je zelf een goede internetsite hebt, die goed naar boven komt bij google.
AlphaLimaSierra