Is er een Text To Speech website/programma waarmee je een beetje emotie in de stem krijgt? Dus, snel en boos enzo?

Toegevoegd na 5 minuten:
Maakt niet uit, Nederlands of Engels, liefst Engels

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Snelheid is wel mogelijk. Ik weet dat in Microsoft Sam een optie zit om met een schuifbalkje in te stellen hoe snel de tekst uitgesproken moet worden.

Emotie gaat lastig worden denk ik, dan zouden alle woorden van de Engelse taal meerdere keren ingesproken moeten worden, met verschillende emoties.

Toegevoegd na 1 minuut:
Microsoft Sam zit standaard in Windows 2000 en XP. In Windows Vista is het als het goed is ook te vinden.

Toegevoegd na 3 minuten:
Hier zijn een aantal text-to-speech programma's te downloaden: http://www.bytecool.com/voices.htm
Kimath
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt me, dat als je gewoon een beetje met balkjes voor hoogte, laagte, volume, snelheid Frumelt al aardig eind komt, gebruik nu Ivona, Microsoft Sam klinkt zo robot
Kimath
13 jaar geleden
Bedankt voor de toevoeging, ik heb alleen met Microsoft Sam zitten spelen, ook leuk als je je verveelt :D