Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op GoeieVraag mag je geen vragen stellen over huiswerk. Weet iemand een goede site die daar wel voor bedoeld is?

Toegevoegd na 24 minuten:
Bedankt voor de reacties tot nu toe. Ik bedoel juist een goede site die je kunt raadplegen als je thuis bent en huiswerk moet maken. Of als je het van je eigen leraar neit snapt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik denk dat het het beste is als je gewoon je docent of medeleerlingen om hulp vraagt, maar als je toch graag online hulp zoekt: vroeger ging ik wel eens www.scholieren.com en die site lijkt nog steeds te bestaan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vroeger had je daar www.fuckhuiswerk.nl voor. Maar zelf zou ik het aan men ouders vragen, de docent of het gewoon niet maken en zeggen dat je het niet snapte
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
An sich mag je best een vraag over je huiswerk stellen, als er iets is dat je niet begrijpt of waar je meer informatie over wilt hebben of een uitleg behoeft die je niet van Internet kunt halen.

Wat NIET mag is hier je sommen laten uitrekenen, je voorgekauwde vragen die je zelf uit de tekst moet halen laten beantwoorden, conclusies laten trekken die je juist zelf moet motiveren, zeer eenvoudig googelbare feitjes zoals jaartallen vragen etcetera ; kortom : je moet je huiswerk in principe ZELF maken, en als je vastloopt is het mogelijk hier hulp te krijgen.

Ik denk dat geen enkele specifieke site zich richt op het invoeren van je opgaven waarna je antwoorden er uit rollen. Wel zijn er heel veel sites die voor bijvoorbeeld één vak heel veel dingen uitleggen zoals Nederlands of wiskunde, of kun je googelen op thema's voor vakken als geschiedenis of maatschappijleer.

Eigenlijk is Internet hooguit een aanvulling op je boeken (voor inderdaad extra info of meer uitleg), maar Goeievraag is nu eenmaal niet de site om vragen die je zelf niet snapt heen te transplanteren. Niet alleen WORDT het hier dan in no time een huiswerk-site ; je leert er ook niks van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding