Waarom worden bij het openen van mijn webmail geen plaatjes meer geopend?

Sinds enige tijd krijg ik bij het openen van mijn Inbox geen plaatjes meer, maar kleine rode sterretjes op mijn scherm. Er is wel een vak met de tekst: "Afbeeldingen laden", maar ik wil graag direct de afbeeldingen geopend hebben.
Wie weet de oplossing?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Dit omdat de meeste (degelijke) mail programma's je de optie geven om geen plaatjes van het internet te laden, tenzij je aangeeft dat je het wil. (security instelling)

Als je naar de instellingen gaat kan je kiezen om deze instelling te wijzigen voor emails van mensen uit je adresboek of voor iedereen.

Als je aangeeft welke webmail je gebruikt kunnen we je verder helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb gecheckt, maar kan geen oplossing vinden. Er is idd. nergens een instelling voor. Wat je kan doen is om een gmail account te maken, en deze te gebruiken om je ziggo mail te lezen. Zo doe ik het, en heb geen gedoe met plaatjes.