Hoe krijg ik onze website op twitter?

Toegevoegd na 23 minuten:
Mijn man kreeg de tip van een collega dat wanneer je meer bezoekers op je site wilt hebben je deze op twitter moet zetten. Maar eigenlijk twitter of tweed ik niet. Ik heb ook geen twitter vriendjes maar misschien maakt dat niet uit, maar dat weet ik niet. Wie helpt me.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Kopieer de url (in je adresbalk van de internetexplorer; beginnend met http://....) van je website naar je twitter scherm en verstuur de tweet. Is dat misschien wat je bedoelt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zonder volgers (mensen die jouw tweets op hun Home pagina krijgen) zullen vrij weinig mensen jouw tweets lezen en dus niet op jouw website terechtkomen.

Wat je wel kan doen is aan een vriend/kennis/iemand met veel volgers vragen of ze je website promoten op Twitter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je wel voor je antwoord. Je krijgt van mij 10 punten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij komen de tweets ook bij Google terecht. Als je twitter tenminste openbaar is. Dus via zoekmachines kunnen mensen dan ook makkelijker je site vinden. Zal er wel vanaf hangen hoe vaak je site wordt getweet.