Download ik veel megabyte als ik gewoon op het internet surf?

Ik heb gisteren een waarschuwing gekregen dat ik 90% van mijn limiet heb opgebruikt. Ik moet dus nog een week doen met +- 1 gigabyte zal dit gaan als ik niet op een site zit te streamen en gewoon op msn en op sites zoals deze en facebook e.d. zit?

Toegevoegd na 1 minuut:
En natuurlijk geen muziek, films, programma's, ... download.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

1 Gb is méér dan genoeg voor normaal Internet-gebruik, dus als jij al op 90% zit dan is er iets bijzonders aan de hand. Kan het zijn dat je veel foto's geupload of gedownload hebt? Misschien heb je mede-huisgenoten die wel veel downloaden. Misschien heb je een draadloos netwerk met een illegale gebruiker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Gewoon surfen moet moeiteloos kunnen met 1GB.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
moet perfect kunnen .... MSN en surfen gebruiken niet zoveel.

Installeer tegelijk ook een bandwidth meter, zodat je je eigen limiet een beetje in de gaten kan houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zal ik zeker doen, volgende week dan wel
Nee. Als je er echt zeker van wilt zijn kan je idd een meter installeren, en sites browsen met de (lichtere, minder plaatjes e.d.) mobiele versie ( http://m.goeievraag.nl bv.).