Goeievraag.nl is blijkbaar nodig; het voorziet in een behoefte.Een vraag stellen en antwoord krijgen (in het Nederlands).

Wat is de volgende stap?

Komt er ooit een (Nederlandstalige) website waar je een bepaald liedje dat in je hoofd zit, kunt zingen/fluiten/neurieren,
om achter de titel of artiest te komen?

(Lijkt ons heel handig!)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Het bestaat al. Maar wel in het engels, wat ik gevonden heb.
Probeer het maar eens uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

De volgende stappen? Aanpassingen in:
1) puntensysteem (slimmer, verslavender, effectiever)
2) profielen (meer profiel zeg maar)
3) communicatie mogelijkheden tussen profielen (toename)
4) marketingstrategie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat bestaat al twee jaar, maar helaas niet Nederlands....
AWM
14 jaar geleden
ja is er al, voor de ipod en voor mobiele telefoons. Dan moet je 10 seconden de song laten horen via een site of telefoonnummer en dan krijg je de titel terug...

en hier kan het ook op music.tyberis.com...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Engels leren en Songtapper gebruiken is een optie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor de Iphone is er Shazam ja. En er zijn vast nog wel meer programma's die dit kunnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De volgende stap is dat je aan iemand denkt en dan de tv aandoet en die persoon ziet.