Hoe video downloaden van een webpagina?

Ik zag een gerelateerde vraag: http://www.goeievraag.nl/vraag/video-website-downloaden.9420 - maar dit werkt niet of anders met browser FireFox. Ik wil deze video graag downloaden: http://www.aweber.com/videos/getting-started-webinar.htm?awt_l=BYstF&awt_m=Kr3jyT0FA3A - Zijn er mensen die weten hoe ik dit videootje kan downloaden naar de "mijn documenten" map?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Dit is de link voor het filmpje.
Om het af te spelen heb je wel een goede player nodig.

Toegevoegd na 1 minuut:
ps. bestandje is 180 mb groot.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt, hoe heeft u dat voor mekaar gekregen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Redelijk eenvoudig in dit geval :
In de source van de webpagina kijken (rechtermuis click -> source) In de tekst zoeken naar tekst in de buurt van de video. en dan daar zoeken naar een *.flv bestand. Lukt niet in alle gevallen, meestal is het beter beveiligd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of het bij elke video lukt weet ik niet, maar u heeft mij prima geholpen met uw tip. Bedankt! Beste antwoord.