wat betekent DDoSing

ik las dit op de website het veroozaakt iniedergeval lagg

''Regarding Lag
Thread Starter: Terror
It's because some mad skiddie is DDoSing the server because his accounts were found and banned. So now since his demands aren't being made, he's ddosing
''

http://www.palidino.com

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Distributed Denial of Service (DDoS) attack is een Denial-of-Service aanval op een computer of netwerk waarbij met een aantal computers, vaak vanaf vele plaatsen op
de wereld bestuurd vanaf een centraal punt, zoveel verbindingsverzoeken naar de server van een of meer sites verstuurd worden, dat de service ervan tijdelijk niet beschikbaar is, of de server zelfs crasht.
Bronnen:
AlphaLimaSierra