Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan iemand de mij vertellen wat de richtlijnen voor antwoorden zijn?

laats is een antwoord van mij verwijdert om de reden dat deze niet aan de richtlijnen voldoet, wat zijn dan die richtlijnen dan kan ik me eraan houden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
674
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@blij: moderators zullen onzinnige reacties inderdaad verwijderen. Het kan natuurlijk even duren, als er geen mod voorhanden is. Druk in ieder geval op de misbruik knop als je een antwoord echt onzinnig vindt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hier wordt alles uitgelegd.

Zie bron:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Die richtlijnen zijn wel voor meerderlei uitleg vatbaar, en de moderatoren laten ook wel eens iets slippen wat ze dan later toch weer in een ander geval toch verwijderen. Hetzelfde geldt voor vragen, als een moderator jouw vraag een raadsel vindt, kan hij het weghalen. Ik ga me er niet meer druk over maken, want je weet toch niet welke moderator jouw vraag heeft verwijderd, en als je vraagt waarom krijg je een ontwijkend antwoord ;-)
We moeten maar hopen dat GV/Ilse de moderatoren controleert, want 'de gemeenschap' hier kan dat niet doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding