Ik wil een site maken met informatie over pesten, wat kan ik erop zetten?

Het moet dus een site zijn wat je kan doen als je gepest wordt of juist degene ben die pest en ermee wil stoppen maar niet weet hoe hij dat moet doen.

Alle hulp is welkom.

dank je

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (6)

Kijk eens op onderstaande site.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan erop zetten waarom pesters pesten, hoe het gepeste kind zich voelt, wat het gepeste kind er aan kan doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- Wat te doen als je gepest wordt
- Wat te doen als je pest
- Wat te doen als je merkt dat je gepest wordt
- Instanties waar je je problemen en gevoelens kwijt kan
- Weer verder gaan nadat je niet meer gepest wordt
- Weer verder gaan nadat je bent gestopt met pesten
- Een forum waar je ervaringen van anderen kan lezen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je voor jezelf duidelijk wil maken hoe het zit met dat pesten, omdat je een pester bent of wordt gepest, in dat geval is het niet gek om zelf e.e.a. uit te gaan zoeken. Maar om het op een site te zetten? Lijkt me echt overbodig om het wiel opnieuw te gaan uitvinden. Er zijn al diverse sites. Er bestaat ook een lesprogramma over pesten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bespreking wat pesten inhoud
Vormen van pesten;bv pesten via computer of mobiele telefoon:
Ervaringen van mensen die gepest werden
Hoe men het hoofd kan bieden aan pesten
kinderen leren niet te pesten’,ouderen op het werk of op school:
Waarom treiteren schadelijk is
Hulp voor de slachtoffers
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag aan mensen wat er leuk is aan pesten en waarom.
Ik denk dat er geen zinnig antwoordt op komt, hooguit iets van oh gewoon leuk en verder komen ze niet.
Jammer dat ze het niet kunnen onderbouwen want dan zou je er wat aan kunnen doen. Het enige wat ze moeten beseffen is dat ze zelf een beetje erg dom bezig zijn. Je doet iets, om dat het gewoon leuk is, maar waarom?
vreemd.