Kost het geld als je de hele dag op je blackberry online bent in buitenland (egypte) ?

Een kennis is de hele dag online op haar blackberry.
Ik weet niet of ze het zelf in de gaten heeft.
Ze is op dit moment op vakantie in Egypte en haar dochter heeft continu haar Hyves op haar blackberry aan staan.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Kost geld ja. Voor niets gaat de zon op, of ze moet gebruik maken van WI-FI (gratis draadloos internet)

ja dat gaat ze geld kosten zodra ze nederland uit is en internet opgaat met blackberry worden er kosten gemaakt haar dochter kan beter in een internet cafe gaan chatten dat is veel goedkoper

Kost je zelfs heel veel geld. In de EU betaal je ongeveer 3 euro/ MB. Ik kan me voorstellen dat dat in Egypte nog meer is.... Pas maar op. Gebruikt gratis wi-fi punten zover mogelijk.

als het online gaan via de telefoonprovider is kost dit aanzienlijk meer ja. Tegenwoordig krijg je ook 'n sms bij een rekening hoger dan 50euro mobiel internet in het buitenland. Dit zou dus op moeten vallen..

Yep. Dit omdat je contact moet maken met de provider van het desbetreffende land en die maakt weer contact met je nl provider.

oe, dat gaat een dure vakantie worden. tussen de 10 en 20 euro per mb

Bronnen:
http://www.vakantiebellen.com/landdetail.a...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100