Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kost het geld als je de hele dag op je blackberry online bent in buitenland (egypte) ?

Een kennis is de hele dag online op haar blackberry.
Ik weet niet of ze het zelf in de gaten heeft.
Ze is op dit moment op vakantie in Egypte en haar dochter heeft continu haar Hyves op haar blackberry aan staan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
680
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je vriendin heeft straks een probleem.... Ik zou haar meteen bellen en dat even vertellen. Of een sms versturen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Kost geld ja. Voor niets gaat de zon op, of ze moet gebruik maken van WI-FI (gratis draadloos internet)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

ja dat gaat ze geld kosten
zodra ze nederland uit is en internet opgaat met blackberry worden er kosten gemaakt
haar dochter kan beter in een internet cafe gaan chatten dat is veel goedkoper
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kost je zelfs heel veel geld. In de EU betaal je ongeveer 3 euro/ MB. Ik kan me voorstellen dat dat in Egypte nog meer is.... Pas maar op. Gebruikt gratis wi-fi punten zover mogelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan inderdaad snel een paar honderd Euro en meer worden...
als het online gaan via de telefoonprovider is kost dit aanzienlijk meer ja. Tegenwoordig krijg je ook 'n sms bij een rekening hoger dan 50euro mobiel internet in het buitenland. Dit zou dus op moeten vallen..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yep.
Dit omdat je contact moet maken met de provider van het desbetreffende land en die maakt weer contact met je nl provider.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oe, dat gaat een dure vakantie worden.
tussen de 10 en 20 euro per mb
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding