Wat is de maximale hoeveelheid contactpersonen?

Wat is de maximale hoeveelheid contactpersonen in je msn lijst? Ik heb zelf 800+ mensen erin staan.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

denk dat er geen max is.
ik heb meer dan 1000 erin staan.
en idd daar kan ik meer dan de helft van wissen want ik heb geen idee meer wie sommige zijn.

gr
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wow waar haal je al die mailadressen vandaan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha geen idee lijkt wel of ze mij vinden
ik denk dat het door secondlife komt gr
ik denk, dat wat je computer aan kan :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jawel er is wel een max want ik ken iemand die heeft echt veel meer mensen dan 800 maar als die iemand wil toevoegen moet hij er altijd één uitgooien. Maar ik weet niet precies hoeveel dat is.

Zelf weet ik dat het vroeger altijd maar ietsvan 250 was maximaal maar dat is alweer heel lang geleden ;)