Ik heb een mobiel met wifi gaat hij dan automatisch via het internet van thuis zodat ik niets hoef te betalen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1K

Antwoorden (5)

je hoeft alleen maar je wifi-ontvanger aan te zetten, voor de rest gaat alles vanzelf!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als jij hem hebt ingesteld / aangezet thuis dan gaat hij aan ja.

Als het goed is verschijnt er ook een icoontje als je wifi aanstaat. Hieraan kun je het controleren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja maar kijk dan wel of hij daadwerkelijk via je thuis internet gaat en niet op jouw eigen kosten .
kijk op je mobiel bij connectiviteit dan wijst het zich vanzelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet kijken of je verbinding van thuis beveiligd is of niet. Is dat wel zo dan moet je met je telefoon je huisnetwerk zoeken en dan met de netwerksleutel van je thuismodem je telefoon verbinden. Dan kan je van die lijn gebruik maken. Als t onbeveiligd is dankan je meteen verbinding maken!!! Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij de meeste smartphones moet je eerst je wifi inschakelen en dan verbinding maken met uw router. pas dan internet u via de router en betaald u niets (alleen de maand kosten van uw thuis internet provider)
als u meteen op internet wilt dan gaan de meeste telefoons via G3, Gprs het internet op en dat kost geld.

De iphone geeft eerst aan op welke wifi router uw wilt ( als er een in de buurt is) en gaat dan pas op het G3 netwerk. Maar ja, de Iphone (legaal) heeft al een internet standaard erbij.