Bij wie kan ik eenvoudig en toch leuk terecht voor het hosten van mijn website?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Antogonist.nl als je de reacties leest doe je jezelf tekort als je voor een ander kiest.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Zelf host ik bij simple hosting, ben ik erg tevreden over...
rose
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze vind ik wel wat duur voor een eenvoudige website hoor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hai!! nou ik weet dat er enkele sites zijn waarin mensen hun ervaringen met hosting-providers geven. Hoewel daar een groot aantal providers wordt genoemd, hebben ze ook niet allemaal een recensie. Ik heb zelf begin dit jaar allerlei hosting-providers uitgezocht voor mijn sites en uiteindelijk uitgekomen bij ermis (zie link). Al vanaf het begin HEEL goede ervaringen, alles duidelijk, overzichtelijk, goede aanwijzingen en duidelijk, en als je telefonisch hulp vraagt is men altijd even vriendelijk en beleefd en duidelijk. Daar heb je wat aan, en nee ik heb er geen aandelen in. Je moet je gewoon goed voelen bij je hosting-provider vind ik en dat is uiteindelijk weliswaar persoonlijk, maar de details die ik zojuist noemde zijn een duidelijke hulp!!
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben tevreden over www.mijndomein.nl

Kosten: € 29,95 per jaar, all-in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.mijndomein.nl. Voor € 29,- per jaar heb je een .nl-domein (of een ander domein) + webhosting + e-mail etc. Kijk maar eens op de site!

Ik heb er tientallen website's gehost en ik ben er zeer tevreden over. Heb nog geen downtime gehad en wel goede antwoorden op mijn vragen. Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ikzelf heb en website die ik bij http://www.come2me.nl heb gemaakt.Gratis,simpel en goede service.
Maar je moet eerst kijken wat je met de website doen wilt en waarvoor je het bestemt,welke doelgroep je er door wilt laten kijken enzo...
Als alles duidelijk is kan je vaak via Http://www.google.nl kijken voor websites die aan jou eisen en/of vragen voldoen kan.
Bronnen: