Hoe moet ik mijn eigen liedjes op myspace zetten?

Toegevoegd na 27 minuten:
Ik bedoel dan echt liedjes die je aan je playlist toevoegd. Ik zie sommige amateur muziek banden hebben dat ook. Hoe doe je dat nou? :/

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Die moet je opnemen en vervolgens op je account uopploaden. Een uitgebreide uitleg onder de link. Hieronder in het kort hun uitleg, helaas in het engels:

To upload videos, here's what you do:

1. log into MySpace and click Videos (on the upper nav bar)
2. click upload (typed in red on the upper right corner of the page)
3. use the browse function to search for videos (under 500 MB) on your computer
4. click upload again to confirm
5. check the box beside I agree to MySpace Terms & Conditions
6. click Optional Settings (on the bottom of the page) to customize your privacy (you can set privacy for each video you upload to Friends only or private)
7. indicate whether or not you want to allow other MySpace users to embed the video on their profile

To record videos, here's what you do:

1. log into MySpace and click Videos (on the upper nav bar)
2. click record (typed in red on the upper right corner of the page)
3. you can use your Web cam to record up to 20 minutes without leaving MySpace!
4. click Optional Settings to customize your privacy (you can set it to Friends only or private)
5. decide whether or not you want to allow other MySpace users to embed the video on their profile