Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Moet ik alle advertenties apart blokkeren?

Ik heb een vraagje over ABP (AdBlock Plus).
Moet ik alle advertenties apart blokkeren? Ik bedoel, ik vind dat niet erg hoor, maar is dat de bedoeling, of kun je ook instellen dat alle advertenties in 1x worden geblokkeerd op een pagina?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
599

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee, dat zou onbegonnen werk zijn. Via de instellingen van deze extensie kun je je abonneren op blokkeringslijsten. Als je je abonneert op 'Easylist' dan hoef je eigenlijk nooit meer wat te doen, die covert zowat alles.
(Lees meer...)
escape
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plusje van mij! Het gaat eigenlijk maar om 1 site, maar dat is een stuk makkelijker. Bedankt!
Cryofiel
13 jaar geleden
Je bent me voor - inderdaad, Easylist. Ik heb daar zelf nog EasyPrivacy en Malware Domains bij. Drie filter-abonnementen, en je bent klaar.
escape
13 jaar geleden
Aha! Die zal ik dan ook even meenemen. Dank voor de tip!
Cryofiel
13 jaar geleden
Als je dan toch bezig bent: vergeet EasyList, en neem in plaats daarvan EasyList Germany+EasyList. Dat is een uitgebreidere versie van EasyList, die veel Duitse sites bevat die niet in EasyList zitten. Alles wat in EasyList zit, zit natuurlijk automatisch ook in EasyList Germany+EasyList. Kijk jij veel op sites uit land X, dan is er (voor bepaalde landen althans) ook wel een EasyList LandX+EasyList te vinden.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding