Als je advertentie is verwijdert op marktplaats, hoe kan je dan nog contact opnemen met de laatste bieder?

Ik had een bod gekregen en 1 dag erna was mijn advertentie verwijdert. Ik had diegene al gemailt. Dat gaat toch via marktplaats? Zie namelijk ook niks bij mijn verzonden berichten. Diegene heeft nog niet gereageerd en wil nu alsnog even een mailtje sturen naar diegene. Hoe kan ik diegene zijn email achterhalen? Of kan ik die gebruiker op 1 of andere manier contacteren via marktplaats? Ik heb zijn gebruikersnaam.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
28.8K

Het beste antwoord

Volgens Marktplaats is deze niet meer te achterhalen. Dus hopen dat tie alsnog reageert, of dat je toevallig een andere advertentie van hem tegenkomt:

Vraag
Mijn advertentie is verlopen en verwijderd. Hoe kan ik de biedingen achterhalen?

Antwoord
U vindt het e-mailadres van de bieder onderaan de e-mail die u heeft ontvangen ter bevestiging van het bod (zend.nu e-mailadres).

Als de advertentietermijn is verstreken dan wordt uw advertentie automatisch verwijderd. Eventuele biedingen op de advertentie worden ook verwijderd en u kunt deze niet meer te achterhalen via Marktplaats.nl.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Misschien staat zijn gebruikersnaam nog wel een keer op Marktplaats. Misschien bij het hoofdstuk: Andere advertenties van de zelfde aanbieder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals vrijwel alles op Marktplaats leugenachtig is, is het bedrijf (Ebay) zelf ook leugenachtig. Alles wordt gelogd, dat moet van justitie omdat er zoveel gestolen goederen worden aangeboden. Ze kunnen het na een jaar nog wel achterhalen als ze willen.

Ze hebben er alleen geen zin in dat voor je uit te zoeken en ze hebben er geen zin in dit aan je neus te hangen. Dus doen ze het af met een standaard automatisch antwoord die je gelijk buitenspel zet.

Als de bieder geen contakt met je opneemt dan kan je er rustig vanuit gaan dat het weer zo'n gast is die zich in de baas zijn tijd doodverveelt en dan maar wat gaat zitten bieden op Marktplaats en het gebodene feitelijk helemaal niet wil hebben.

Mijn ervaring op Marktplaats is dat iemand die serieus wil kopen rechtstreeks contakt met je opneemt en in die mail gelijk te zake komt en niet bied op de site zelf.