Ik begrijp niet, dat men moeite heeft met het herstellen van de internetverbinding?

Ik heb windows XP; volgens mij kan dat via configuratie-netwerkverbindingen- LAN-verbinding- netwerktaken-verbinding herstellen.
Ik heb het nog niet uitgetest; maar volgens mij werkt het zo?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Annswers
13 jaar geleden
Wat bedoel je met 'men'? De pc of andere mensen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat ninteddy zegt bedacht ik net ook ja. Zonder de ervaring kun je er helemaal niks over denken.

Het beste antwoord

Zo simpel is het niet. Jouw methode werkt maar een enkele keer, want in de meeste situatie ligt het probleem elders.
Denk aan de router, provider, draadloos, enz.
Moeilijke materie voor de meeste mensen.

Eerlijk gezegd begrijp ik niet waarom je deze vraag stelt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je netwerk verbinding herstellen via de knop 'probleem oplossen' heeft bij mij nog nooit resultaat gegeven.
Heb een draadloze netwerkverbinding die alleen te herstellen is door de modem van de stroom te halen, even wachten en weer aansluiten. Alle geboden opties als netwerk sleutel doorgeven, zoeken naar de fout ed hebben nooit gewerkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een probleem met internet ligt meestal niet aan de computer van de gebruiker zelf maar aan het netwerk van de beheerder / provider.

De instellingen op de computer van de gebruiker staan goed ingesteld en die kunnen niet ineens (uitzonderingen daar gelaten) anders zijn.