Ik ben verhuisd en heb KPN internet aangevraagd.

Nu heb ik om de aansluittijd te overbruggen een dongel gekregen,met een datalimiet van 500MB.

Kan ik hiermee bijv. een maand mee GV-en?Forums afgaan?Het lijkt me bijna niet dat je hier een maand mee ''basic'' kunt internetten omdat je bijvoorbeeld op GV al elke keer alle plaatjes moet laden.

Wie kan me hier wat info over verschaffen?Als ik bijv. een half uur vragen beantwoord,e-mail check en google,hoeveel MB kost dat ongeveer?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Als je alleen maar text based websites bezoekt zoals fora, dan is 500MB wel genoeg. Zodra je plaatjes/muziek/filmpjes gaat downloaden dan is het niet veel. Dus je houden aan de simpele websites en fora.

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je doet wat je zegt dan is zo'n sessie tussen de 2MB en 10MB. Dus dan is 500MB genoeg voor een maand. Er zijn freeware tooltjes in omloop die je dataverbuik op je pc bijhouden, kan je het zelf zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Tja had je ook geen KPN moeten nemen, dat zijn afzetters er zijn veel betere en goedkopere aanbieders.
Maar goed niet teveel Internetten dan deze maand, want als je iedere dag een half uurtje op deze site zit dan ga je er snel overheen. Hoeveel MB het precies kost is heel verschillend.