Maximaal email per uur via smtp van Ziggo?

Voor een klant moet een mailing sturen naar een klantenbestand van 8 a 9 duizend mailadressen (allemaal legaal verkregen mailadressen). Alleen is die klant geswitched van internetprovider en zijn ze geblokt bij Ziggo. Weet iemand het maximum van te versturen email per uur of per dag?

Of weet iemand een provider/smtp waar ik zeker weet hoeveel email ik per uur of dag mag verzenden?

Alvast bedankt
Tachyon

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.6K

Antwoorden (2)

Geen enkele ISP zal dit soort hoeveelheden mail toelaten in hun strijd tegen de spam. Je zult een mailserver moeten opzetten op een directe internetverbinding, bij voorkeur dus in een datacentre. En zelfs dan zullen ze zeer huiverig zijn voor blacklisting als je je niet aan de strenge wetgeving houdt die we tegenwoordig hebben op spamgebied.
escape
13 jaar geleden
Voor dit soort doeleinde schakelt u het beste een professionele email marketeer in.

Ziggo handelt in particuliere aansluitingen, die zijn sowieso niet "geschikt" om zoveel emails over te verzenden.

Check de bron, dit is een tool die ik zelf gebruik waarmee je helemaal gratis 3000 mails kunt versturen!

Voordeel van gebruik van een email-marketeer is dat de mails niet in de spam/junk mailfolder van de ontvanger komen. Voor uw responserate wel zo praktisch.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke, bedankt voor de tip. Volgens mij krijgen we zon bedrag er wel uit alleen is lijkt mij het overzetten nogal veel werk dus dat kan door als een oplossing op de lange termijn. Weet iemand of Ziggo zijn zakelijke accounts hier andere regels voor hebben?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij professionele aanbieders kun je een excel-bestand met namen en mailadressen importeren. Doe je dit nu via Outlook? Gebruik dan de export-functie. De migratie is klaar binnen enkele minuten.