Waarom is dit?

Ik probeer op het goeievraag forum te komen, zoals iedere dag. Maar nu krijg ik steeds dezelfde melding, nl.

General Error
SQL ERROR [ mysql4 ]

Can't connect to MySQL server on 'sql01.sagavi.colocated.redunix.net' (4) [2003]

An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists.

Waarom en wat moet ik nu doen om er toch weer op te komen?

13 jaar geleden
in: Internet
Annswers
13 jaar geleden
Forum? Wist ik niet? Of is dat dit? Of is er nog een apart forum?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op: http://www.goeievraag.openbaar.info/ is er inderdaad een forum voor en door gebruikers van goeievraag.nl We hebben geen officiële banden met goeievraag.nl, maar je kunt daar alleen lid worden als je dat hier ook bent en minimaal over honderd punten beschikt. Als je geïnteresseerd bent kun je je dus aanmelden als het weer werkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij doet het weer trouwens.
Cryofiel
13 jaar geleden
Wat is dat voor link? Ik ken alleen http://goeievraagnl.123forum.nu/ .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze werken als het goed is allebeide Cryo.

Het beste antwoord

Dit ligt niet aan jou, het heeft er alle schijn van dat de server eruit ligt oid.

Zie link:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het lukt mij nu ook niet.

Ik denk dat de server er uit ligt.

Dat gebeurt heel vaak bij fora.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het forum is inderdaad down.

Helaas gebeurt het wel eens vaker, meestal is het enige tijd later ook weer opgelost.

Ik houd er rekening mee dat dat nu ook zal gebeuren.

Het kan helaas wel betekenen dat het morgen pas weer werkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zag het, sinds daarnet, tenminste ik kreeg een bericht over een nieuwe gebruiker. Helaas is dit wel vaker het geval met deze aanbieder van forums.