Hoe ga ik Twitter leuk vinden?

Ben net lid geworden, maar ik begrijp (nog) niet zo goed wat hier nu leuk aan is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
twitter wordt leuk als je meer volgers hebt (en anderen volgt). Volg wel alleen echt mensen die je interesseren. Anders krijg je zoveel berichten binnen op je homepagina dat je het overzicht verliest. :) succes!! ps; Als je mij wil toevoegen hoor ik het wel;)

Het beste antwoord

Je hebt nu twitter, wat leuk!
Nu kan je beroemdheden gaan volgen, of klasgenoten misschien heb je wel familie op twitter.

Zelf kan je er anekdotes op zetten, gebeurtenissen
je kan jou mening ergens over geven.
Of jou favoriete muziek tonen aan de wereld.
Op twitter kan je vragen beantwoorden van mensen waar je het antwoord op weet of gewoon een heel gesprek voeren met iemand.
Wat je doet moet wel in maximaal 140 tekens.

Dit moet je allemaal eerst ontdekken dat word het misschien vanzelf leuk voor je.
Als je het na lange tijd nog niet leuk vind dan kan je besluiten om er mee te stoppen.
Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Door het veel te doen
Door veel mensen te volgen
Door zelf veel volgers te hebben

Als deze 3 componenten aanwezig zijn, schijnt het voor velen zelf een verslaving te kunnen worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Begin met het installeren van een programma op de computer, browser of je telefoon.

Hierdoor komt Twitter naar jou toe, in plaats van andersom.

Daarnaast moet je een paar mensen gaan volgen in het begin die al twitteren, denk aan bekende personen of actieve vrienden en familie.

Uiteindelijk gaat de bal vanzelf rollen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is er wel niets dat je dat leuk laat vinden. Wellicht kan je besluiten dat twitter gewoon niet nuttig, en niet leuk is? Misschien ben je een persoon die het niet belangrijk vindt om op elk moment van de dag te weten welke promi of vriend of vriendin een wind heeft gelaten? Ik vind het zelf niet zo interessant wat er allemaal getwitterd wordt; Zie het nut & de lol er ook niet van in. Ik ga liever met een vriend in de stad iets drinken dan op internet zien dat hij op een terrasje zit terwijl ik achter de PC zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voordat je het leuk gaat vinden heb je meer volgers nodig, maar ook meer mensen die jij gaat volgen. Volg mensen waar je interesse in hebt. Deze mensen vind je via www.twittergids.nl. Daar staan top 100 mensen in op verschillende gebieden als locaties, maar ook beroepen, hobby's etc.

Knoop een gesprek aan met deze mensen, zorg voor interactie en tweet zelf ook dingen, waarop mensen weer reageren. Twitter is een 2.0 media; ofwel, er zit veel interactie in deze media; Twitter is geen media om alleen maar te zenden naar mijn idee, dan kun je beter ouderwets gaan bloggen.