Ik heb een probleem Mijn browser start vaak van zelf op

En dat krijg ik een site in de Trance van S3YBOT.com
Is dit een virus?

Toegevoegd na 49 minuten:
Ik heb wel de bestanden
HDaudio.exe
en n0ise.exe gevonden

dit zijn virussen maar zeer hardnekkig ik krijg ze niet weg

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ziet er naar uit dat er inderdaad gevist word. Welke virusprotectie heb je?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Avast! internet security

Antwoorden (5)

He, dat is gek, zelfs google heeft geen zoekresultaten die van belang zijn. Zelfs niet van het domein zelf.
De URL zal dan wel een andere URL zijn.

Maar ik vermoed inderdaad dat dit een virus is.
Tijd om de laatste backup terug te zetten. Ik hoop dat je er eentje hebt. Een partitie backup.

Kan je de URL eens zoeken? Dan niet diegene die je hier opgeeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tja ik zal wachten tot het virus (ofzo) weer toeslaat
Naar aanleiding van je antwoord, download bij Microsoft de volgende software Microsoft security essentials. Goede kans dat het daarna verdwenen is. tien keer beter als je huidige virusscanner en geheel gratis
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hmm de vorige keer dat ik secuirity esentials had liep het hele zaakje vast....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vaag, ik heb hier zes pc's, een laptop en een server lopen met deze beveiliging zonder problemen, er is dus meer aan de hand. Al Kaspary bezocht. Wellicht hebben die de oplossing, anders kun je daar de vraag neerleggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zou moeten kunnen ja. En anders alles laten repareren via de instalatiedisk. Is een functie die in het begin word aangegeven.
Als je weet welke bestanden het zijn kan je in veilige modus ze proberen te verwijderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer het eens met Malwarebytes;
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om het virus te verwijderen kan je het beste ComboFix gebruiken. Zie bron 1 voor uitleg en bron 2 voor (gratis) download.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuk voor mensen met Windows Xp...
Ik heb windows 7 home premium x64
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan werkt het helaas niet nee... sorry!