Wie is beheerder van domeinnaam proton.com?

Als per abuis email is verstuurd naar.... Proton.com ipv Proton mail.com en hij komt niet als onleverbaar terug, hoe kun je dan achterhalen bij wie die email is terecht gekomen.?

3 weken geleden
in: Internet
Ikhebgeenidee
3 weken geleden
Die mail zal dan op het mailadres zijn binnengekomen naar wie het bericht is verzonden.
gvrox
3 weken geleden
En als je weet bij wie de email terecht is gekomen, wat dan?

Antwoorden (2)

Volgens SIDN is dit de beheerder. Wellicht weet hij het.
Plaatje bij antwoord
escape
3 weken geleden
erotisi
3 weken geleden
Abuse triple voorspelt niet veel goeds.?
TurfGraver
3 weken geleden
"Abuse triple voorspelt niet veel goeds.?"
Omdat?
Inekez1
3 weken geleden
SIDN gaat alleen over .nl domeinnamen. De vraag gaat om proton.com, dat kan een andere beheerder zijn dan proton.nl
Ikhebgeenidee
3 weken geleden
Voor proton.com: https://www.whois.com/whois/proton.com
erotisi
3 weken geleden
Abuse betekent toch misbruik?
HeerVoldemort
3 weken geleden
Erotisi Waarschijnlijk is dat een mailadres waar je mail heen kan sturen als er sprake is van misbruik op de domein van triple.nl
TurfGraver
3 weken geleden
Precies, voor misbruik contact (staat er voor).
LeonardN
2 weken geleden
De vraag over proton.com
Dit antwoord gaat over proton.nl
Via whois.com kun je eenvoudig achterhalen wie eigenaar is van een bepaalde domeinnaam.

Proton.com is blijkbaar geregistreerd in Maleisië.
Wat je verder kunt met deze informatie weet ik niet.
3 weken geleden
erotisi
2 weken geleden
Ok die van Protonmail.com lijkt in Geneve te zitten