Ik doe al lang spelletjes op een Duitse site.Afgelopen week kon ik dat opeens niet meer.Wat kan ik hieraan doen?

De probleemoplosser geraadpleegd. Die zegt dat ik iets moet doen met Firefox of Proxi. Verder werkt alles goed. Alleen deze site.Brettspielnetz.DE.

4 maanden geleden
in: Internet
Amadea
4 maanden geleden
Sinds gisteren lukt het mij ook niet meer om op brettspielnetz.de (vroeger jijbent.nl) te komen. Het vreemde is dat controleprogramma's aangeven dat de site normaal zou werken. Geen idee wat er dan aan de hand is, gehackt wellicht? Je weet nu in elk geval niet de enige te zijn...

Antwoorden (1)

Op https://community.ziggo.nl/t5/Internet/duitse-site-onbereikbaar-met-internet-ook-met-verschillende/m-p/1305151 staat de informatie dat de storing bekend is bij de beheerder. Deze heeft contact opgenomen met de provider maar die heeft tijdens de Kerstdagen alleen een nooddienst. Men is dus wel bezig om de websiteproblemen op te lossen.
En er is aan toegevoegd dat de beheerder de functie die vanwege de tijd verlopen spelen automatisch laat vervallen heeft uitgeschakeld. Dus we hoeven niet bang te zijn om alle spelletjes te verliezen door de storing en het dus niet op tijd de volgende zet kunnen doen.
. . .
Update: Ik kan er weer op en verder spelen! Hopelijk vraagsteller ook.
Toegevoegd op 26 december 2023 14:32: tekst
Amadea
4 maanden geleden