Waarom kan ik op mijn computer niet meer inloggen bij Youtube maar wel op mijn telefoon?

Enige tijd geleden is mijn Youtube account verwijderd. Ik heb echter nog een ander account. Op mijn telefoon kan ik op dat ander account. Op mijn computer niet. Wanneer ik probeer in te loggen bij Youtube, met om het even welk account, krijg ik nog vóór ik mijn inloggegevens mag invoeren, altijd dezelfde melding, zie bijgevoegde afbeelding

Picture for question
7 maanden geleden
in: Internet
Ikhebgeenidee
7 maanden geleden
Meerdere browsers geprobeerd?
tinus1969
7 maanden geleden
Cookies al verwijderd?
SingingCoyote13
7 maanden geleden
misschien eens proberen eerst de cookies verwijderen, dan met een vpn aan inloggen en kijken of dat werkt. en er staat ook onderaan neemt u contact met ons op- ik zou dan daarna daarop klikken als het nog niet lukt.

Geef als eerste antwoord