Ik ben overgestapt van Vodafone naar Youfone, en nu heb ik internetproblemen. Hoe kan dat?

Ik ben overgestapt van Vodafone (zakelijk telefoonnummer) naar Youfone (privé-telefoonnummer) met nummerbehoud. Bellen gaat goed. Internetten niet. Heb contact gehad met Youfone, maar ze zijn nog steeds aan het zoeken. Zou het kunnen dat Vodafone het niet goed heeft doorgezet? Internet heeft heel even gewerkt, maar sinds begin maart helemaal niet meer. Ik hoop, dat iemand een idee heeft, waar dit aan kan liggen, anders laat ik het contract ontbinden, maar daar wil Youfone nu nog niks van weten, omdat het 2 jarige contract 4 maanden geleden pas is ingegaan.

10 maanden geleden
in: Internet
1.1K
TurfGraver
10 maanden geleden
Vodafone zet niets door, probleem zal bij Youfone of jou liggen.
SimonV
10 maanden geleden
Zie ook:
https://radar.avrotros.nl/forum/telefonie-f25/geen-internet-via-youphone-is-na-1-maand-nog-niet--t199199.html
BonBonvanJohn
10 maanden geleden
Vreemd, aangezien Vodafone en Youfone hetzelfde bedrijf is
VraagAntwoord66
10 maanden geleden
Ik betaal liever wat meer bij Vodafone, dan bij een goedkope aanbieder die geen kwaliteit en service levert
joro
10 maanden geleden
@BonBonvanJohn, Youfone gaat over de KPN-lijn. Ze zeggen nu dat ze het hebben doorgezet naar de KPN en dat er op die reactie gewacht moet worden. Helaas heb ik nog steeds niks gehoord.
joro
10 maanden geleden
@SimonV, interessant artikel, bedankt!

Geef als eerste antwoord