Hoe krijg ik een beamer werkend?

Ik heb een Acer laptop en een beamer maar ik krijg een blauw scherm met geen signaal. alle stekkers Die doen het nog want bij mijn vader werkt het gewoon. Moet ik misschien een instelling veranderen ofzo.
Ik heb ook een andere beamer geprobeerd maar ik krijg geen weergave van iets.

een jaar geleden
in: Internet
1.3K
LeonardN
een jaar geleden
1. Welke uitgangen heeft je laptop?
2. Welke ingangen heeft de beamer?
Tegenwoordig hoop je op een HDMI-uitgang en ingang.
Daarna moet je wellicht even in Windows aangeven hoe je je schermen instelt (een beamer is als een 2de scherm). Dat vind je onder Instellingen>Systeem>Beeldscherm (en dan dupliceren of uitbreiden).

Antwoorden (1)

Om een beamer werkend te krijgen, heb je eerst een beamer en een bron van video-invoer nodig. Verbind de beamer met de bron van video-invoer met een HDMI- of VGA-kabel. Zorg ervoor dat de beamer en de bron van video-invoer zijn aangesloten op een stroombron. Zet de beamer aan en selecteer de juiste ingang op de beamer. Als de beamer en de bron van video-invoer correct zijn aangesloten, zou het beeld op het scherm moeten verschijnen.
9 maanden geleden