Hoe verwijdere gmail uit prullenbak terugkrijgen?

Ik heb een belangrijke mail uit Gmail verwijderd en vervolgens per ongeluk ook uit de prullenbak. Kan ik deze nog terug krijgen?

een jaar geleden
in: Internet
1.2K
Vortexxx
een jaar geleden
De prullenbak is een veiligheid voor velen die in een opwelling of vergissing een mail of meerdere mails hebben verwijderd, als je dan als vergissing de prullenbak leegt dan is er geen vangnet meer voor het vangnet wat je zou moeten behoeden voor vergissingen.

Antwoorden (2)

Nee. Dat gaat niet, tenzij je Google-services of -apparaten beheert voor een bedrijf, school of groep:
https://support.google.com/a/answer/182076

Je zou de verzender of ontvanger van de betreffende mail kunnen vragen je een kopie te sturen.
SimonV
een jaar geleden
Om een verwijderd bericht uit de prullenbak van Gmail terug te krijgen, ga je naar de prullenbak in je Gmail-account. Selecteer het bericht dat je wilt herstellen en klik op de knop 'Bericht herstellen' bovenaan. Het bericht wordt nu teruggezet in je inbox.
9 maanden geleden