Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan er met mijn browser aan de hand zijn?

Sinds gisteren werkt de knop om terug te gaan naar de vorige pagina steeds slechter, en ik kan ook heel vaak niet meer switchen tussen verschillende pagina's via de adresbalk. Als deze bijv. zoals nu op goeievraag.nl staat en ik wil via de adresbalk/geschiedenis naar een andere pagina dan wordt het adres van goeievraag.nl geselecteerd, maar verder dan dat komt ie ook niet wanneer ik daarin een andere pagina aanklik.

Wat kan dit zijn, en hoe zou ik dit kunnen verhelpen?

Heb de tijdelijke internetbestanden al gewist, virusscan gedraaid, en Ad-Aware is nog bezig. Anders zou ik het niet weten...

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik heb IE8

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
629

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Sommige pagina`s weigeren inderdaad als je de back knop gebruikt, maar mocht dit bij veel websites voorkomen, dan is het misschien beter om Internet Explorer eens te resetten naar de standaardwaarde.
http://support.microsoft.com/kb/923737
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Gooi er even hitman pro overheen ik denk dat hij dan wel weer doet.
Daarna desnoods ccleaner om de overige bestanden die je niet nodig hebt te wissen en om de fouten te herstellen.
Is gratis van internet te verkrijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding