Wat kan er met mijn browser aan de hand zijn?

Sinds gisteren werkt de knop om terug te gaan naar de vorige pagina steeds slechter, en ik kan ook heel vaak niet meer switchen tussen verschillende pagina's via de adresbalk. Als deze bijv. zoals nu op goeievraag.nl staat en ik wil via de adresbalk/geschiedenis naar een andere pagina dan wordt het adres van goeievraag.nl geselecteerd, maar verder dan dat komt ie ook niet wanneer ik daarin een andere pagina aanklik.

Wat kan dit zijn, en hoe zou ik dit kunnen verhelpen?

Heb de tijdelijke internetbestanden al gewist, virusscan gedraaid, en Ad-Aware is nog bezig. Anders zou ik het niet weten...

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik heb IE8

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Sommige pagina`s weigeren inderdaad als je de back knop gebruikt, maar mocht dit bij veel websites voorkomen, dan is het misschien beter om Internet Explorer eens te resetten naar de standaardwaarde.
http://support.microsoft.com/kb/923737
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Gooi er even hitman pro overheen ik denk dat hij dan wel weer doet.
Daarna desnoods ccleaner om de overige bestanden die je niet nodig hebt te wissen en om de fouten te herstellen.
Is gratis van internet te verkrijgen.