Youtube.bij vrij veel playlists zie ik dit ¨# video is/zijn verborgen¨.wat is hier de oorzaak van ?

er staat dat 96 niet beschikbare videos verborgen zijn. als dit iets met copyright te maken heeft waarom dan niet alles verbergen ? soms is er maar 1 of 2 van een lijst met honderden videos verborgen. en dit komt bij talloze playlists voor. blokkeert youtube deze videos met een andere reden ? wat is de oorzaak hiervan ?

Picture for question
een jaar geleden
in: Internet
2.2K

Het beste antwoord

Op televisieseries en films zitten rechten en kunnen niet altijd zomaar over de hele wereld op YouTube getoond worden. Op de serie "The Outer Limits" zitten waarschijnlijk ook nog rechten, waardoor ze niet in Nederland via You Tube getoond mogen worden.
Op het kanaal van Unbeholden staat bij de playlist "The Outer Limits 1995" hierover het volgende: "Hidden episodes only available in Canada".
Dus in Canada zijn deze video's wel te zien.
een jaar geleden
SingingCoyote13
een jaar geleden
ja dat vermoedde ik al. maar waarom de helft van de lijst met videos welke allemaal datzelfde programma bevatten uitzonderen en verbieden of blokkeren en de rest niet die kan gewoon bekeken worden. overigens is de serie ook nog vrij oud (1995) ik vraag me af waarom mensen hier nog achteraangaan om videos te blokkeren.