Hoe ontkoppel of verwijder ik het delen van mijn iphone agenda, en email?

Hoi. Mijn ouders vonden het blijkbaar nodig om aan mijn iphone mail en agenda gekoppeld te zijn, maar omdat ik dat onzin vind, probeerde ik het ergens uit te schakelen, of te verwijderen. Nu heb ik al bij agenda instellingen en mail instellingen gekeken, en op internet gezocht hoe en waar je dit kan uitschakelen, maar ik kan het nergens vinden. Iemand enig idee ?

een jaar geleden
in: Internet
tinus1969
een jaar geleden
Je ouders al gevraagd?
tinus1969
een jaar geleden
Ze komen er namelijk waarschijnlijk meteen achter als je ontkoppelt, dus je moet toch met ze in gesprek.
YannickGame
een jaar geleden
Nee ik ben nog niet met ze in gesprek geweest, maar ga dat binnenkort doen. Bedankt voor je reactie.

Antwoorden (1)

Ontkoppelen of verwijderen kunnen alleen je ouders doen. Als jij het op je eigen iPhone kon uitschakelen, had deze functie weinig zin...
Vraag het je ouders dus.
SimonV
een jaar geleden