Had een keize kaart ingewisseld voor een vvv cadeaukaart. Braaf ontvangen maar doet het niet. Bij bv Primera kennen ze m niet. Ze reageren niet op mail, telefoon, messenger. Ben ik opgelicht?
Heb je de kaart wel geactiveerd? Als je een cadeaukaart koopt in de winkel, dan wordt die ter plekke voor je geactiveerd. Bestel je de kaart online, dan moet je dat meestal zelf doen via een activatielink die je per e-mail hebt ontvangen. Dat om te voorkomen dat iemand de envelop met jouw cadeaukaart uit de post achteroverdrukt en kan gebruiken.
Meer informatie over de VVV cadeaukaart en het gebruiken en activeren vind je op de site van de VVV cadeaukaatt, niet op cadeaubon.nl Is je kaart geactiveerd, dan kun je ook eenvoudig controleren hoeveel saldo er op staat.
https://www.vvvcadeaukaarten.nl/faq/besteden https://www.vvvcadeaukaarten.nl/saldo-checken
Op de site van VVVcadeaukaart kun je controleren of er saldo op je kaart staat.
@Terpstraattje70. Ik snap niet hoe u erbij komt dat op Trustpilot meer slechte dan goede ervaringen staan want 54% is zeer positief en 17% vind hen goed. Als je op Cadaubon.nl contact opnemen googelt vind je al hun gegevens. O.a. van de helpdesk: https://www.cadeaubon.nl/helpdesk en hun telefoonnummer: 030 227 1647.
@Inekez1 dat hoeft niet. De verkoper hoort dat te doen bij fysieke kaarten. Bij digitale bonnen krijg je een code en moet je het wel doen. Staat en stond duidelijk vermeld dat ik dat niet zelf hoef te doen. Kan voorkomen dat het “vergeten” word en dan moet je contact opnemen met de verkoper. Maar het is geregeld. Zij hadden m idd niet geactiveerd, foutje en heb excuses gekregen en de kaart werkt nu wel.