Een url opent niet vanuit Word. Weet iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
in: Internet
1.1K
Amadea
2 jaar geleden
Dan is het geen hyperlink. Kopieer de url in plak die in de adresbalk van jouw browser.
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Het is wel een hyperlink. Sommigen doen het, sommige niet. De link klopt maar doet het niet vanuit Word
TurfGraver
2 jaar geleden
Tekst van de link hoeft niet zelfde te zijn als de hyperlink zelf. Wellicht is daar iets "fout".

Antwoorden (2)

Dat is heel simpel .De url kopieren en dan plakken in Word en dan op Openen en de website verschijnt !
2 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Ctrl + klikken op de link werkt ook!
Het kan zijn dat de url in kwestie niet compatibel is met het programma waarin u werkt. In dit geval zou ik een ander programma proberen of contact opnemen met de ontwikkelaar van het programma dat u gebruikt. Misschien is er een update beschikbaar die dit probleem oplost.