Is het mogelijk om Firefox standaard in te stellen op inzoomen?

Is het mogelijk om Firefox standaard in te stellen op inzoomen, bijvoorbeeld 120% -niet alleen de lettergrootte, maar dat alle sites 'in verhouding' blijven?

2 jaar geleden
in: Internet
1.3K

Het beste antwoord

Nee. Het kan wel met een gratis programma als Screenmode Switch.
http://micromighty.com/Products/Screen_Mode_Switch.aspx
Je kunt dan steeds je screenmode (beeldresolutie) veranderen met één druk op een door jou bepaalde knop.
Ik gebruik zelf veel de verhouding 800x600 om sites groter en leesbaarder te maken.
Helemaal gratis (zonder registratie) is het programmaatje dat ik gemaakt heb. Download:
https://www.mediafire.com/file/yxsksn6djf0wexg/Beeldschermresoluties+veranderen.zip/file
WinHotKey https://softfamous.com/winhotkey/
en plaats de betreffende resoluties onder een bepaalde knop (800x600, 1024x768 en 1280x1024).
Toegevoegd op 02 februari 2022 07:53: tekst
SimonV
2 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens mij kan dat wél en is het antwoord Ja:

Klik op Extra en kies voor Instellingen. Als je nu bij Algemeen iets naar beneden scrollt zie je Zoom staan en kun je die standaard aanpassen op tussen 30 en 500 procent. (Je kunt daar eventueel wel bij aanvinken dat alleen de tekst ingezoomd wordt, maar als je dat niet doet wordt alles naar verhouding even klein of groot).
Amadea
2 jaar geleden
SimonV
2 jaar geleden
Dat inzoomen had VS dus al geprobeerd en was niet hetgeen hij bedoelde.
Ikzelf werk daarom ook al jaren liever op de door mij aangegeven manier.
MrBart
2 jaar geleden
@Amadea Wel bedankt voor het antwoord, het lukte inderdaad eerst niet, maar dit helpt ook wel.