miin msn op mac heeft alle gebruikers opeens geblokkeerd wat is er loos ?

Hij moet elke keer alle gebruikers weer toestaan en ze blijven toch op geblokkerd staan ondanks de toestemming
mijn live mail werkt wel

capthavoc
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Hier ook hetzelfde, ook op een mac. Vreemd is dat een ander account wel werkt op dezelfde mac.
Heb helaas nog geen oplossing, zodra ik iets gevonden heb laat ik het iig weten.

@pimstyle: ondoordacht antwoord

Toegevoegd na 47 minuten:
Update: Ben nog niet veel verder maar heb wel ontdekt dat onder privacy alle geaccepteerde gebruikers zijn gedelete.

Toegevoegd na 57 minuten:
De oplossing gevonden op een andere site:
"I am from Malaysia. I just experienced this a few minutes ago. The moment I signed-in, ALL my contacts appeared to be blocked. I went online to search for solutions. I finally managed to solve it. Just sign out first. Then sign in again. But before signing in, click on the clear account history on the sign in page. Everything will be fine by then. Hope this helps."

Dus heel eenvoudig: als je bent ingelogd, klik je bovin op netwerk, dan afmelden. Je ziet dan het aanmeldscherm. Klik op Aanmelden met een ander account of... Je kunt nu je accountgeschiedenis wissen. Daarna werkt alles weer normaal. Succes!

Toegevoegd na 59 minuten:
bovin = bovenin pfff
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een computer kan alleen maar een opdracht uitvoeren als iemand hem die opdracht heeft gegeven. Hij kan niet uitzichzelf dat hebben gedaan. Dus misschien heeft iemand die anders op je computer gezeten. Maar je kan al je msn contacten selecteren en weer de-blokkeren. Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb precies hetzelfde!!! Ook ik gebruik een MAC. Ik moet iedereen weer toevoegen en dan blijven m'n contactpersonen geblokkeerd. Ook de blokkering kan ik niet opheffen, heel vreemd. Ik heb MSN al verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar dit helpt niet.
De account van m'n vriend heeft dit overigens niet en op mijn Windowscomputer werkt MSN ook gewoon...

Toegevoegd na 22 uur:
Inderdaad! Het heeft geholpen!!! THNXXX! =)