Ik heb ublock origin op mijn laptop. Kan ik die kortdurend uitschakelen?

En hoe doe ik dat dan? En hoe schakel ik ublock dan weer in?
Ik wil nl. op een bepaalde website een review schrijven maar dat kan niet vanwege de advertentieblocker.
Ik heb Windows10 en gebruik meestal Google hrome.

2 jaar geleden
in: Internet
1.8K

Het beste antwoord

Ja dat kan.

Navigeer naar de site waarop je de review wil schrijven
Klik rechtsboven op het uBlock Origin icoon.
Klik op de aan/uit-knop
===
Als je het icoontje niet ziet, druk dan op het puzzelstukje rechtsboven en zet de punaise aan achter het uBlock icoontje.
===
Hier een plaatje
https://i.ibb.co/pRkQzzX/ublock.jpg
Toegevoegd op 12 juli 2021 17:29: tekst
2 jaar geleden
Pieterke
2 jaar geleden
Dank u wel voor uw antwoord.
LeonardN
2 jaar geleden
Is het gelukt?
Pieterke
2 jaar geleden
Nee, het is niet gelukt. Ik heb ook andere tekentjes dan op het plaatje dat u met uw antwoord meestuurde. Het ublock tekentje heb ik uiteraard wel.
Ik heb een schermopname van de tekens gemaakt maar ik weet niet hoe ik die hier kan neerzetten.
LeonardN
2 jaar geleden
1-Als je het uBlock icoontje sowieso ziet bovenaan, druk dan op dat icoontje en dan op de grote ronde blauwe uitknop.
2-Als je het icoontje NIET ziet, maar alleen als je op het puzzelstukje drukt, klik dan op de punaise achter het icoontje (dan wordt het icoontje altijd zichtbaar). Nu kan je doen wat bij 1 staat.
Pieterke
2 jaar geleden
LeonardN. Wederom bedankt voor uw reactie. Ik ga het vanavond eens proberen.
Pieterke
2 jaar geleden
@LeonardN: Het is gelukt. Nogmaals dank.