Is er een mogelijkheid Bing Ads te betalen zonder creditcard?

Hallo mensen,

Voor het promoten van mijn website wil ik graag betaalde advertenties via Bing Ads draaien.
Echter, bij betaalmogelijkheden zie ik enkel credit cards staan.
Ook is de site enkel in het Engels beschikbaar, wat het nogal lastig maakt.
Ik vroeg me dan ook af of er ook te betalen is zonder creditcard.
Het liefst gewoon via ideal.

3 jaar geleden
in: Internet
1.7K

Antwoorden (1)

Volgens dit overzicht kun je in Nederland met een Post Pay account alleen met creditcard betalen:
https://help.ads.microsoft.com/apex/index/3/en/50828
Met een Pre Pay account kan het ook met een bankrekening of Paypal.
SimonV