Hoe kan ik een extra Gmailadres maken zonder mijn bestaande Google-account overhoop te halen?

Om een kleine 'petitie' in mijn buurt te starten, wil ik tijdelijk een extra e-mailadres aanmaken bij Google (Gmail), of eventueel ergens anders? Hoe kan ik dit het beste doen, zonder mijn bestaande google-account overhoop te halen? Ik vind het niet erg als ik steeds zou moeten inloggen op dat account. Ik heb al enkele andere g-mailadressen, en weer eigenlijk niet meer hoe ik dat destijds heb gedaan.

3 jaar geleden
in: Internet
1.5K
ronron1212
3 jaar geleden
Gewoon een nieuwe aanmaken.
Hobbes
3 jaar geleden
En dan een ander wachtwoord? En hoe zit het met de verificatie in 2 stappen: die heb ik tegenwoordig voor mijn 'hoofd' e-mailadres, via mobiel. Ik ben bang dat er van alles in de war raakt met een nieuw account erbij?
ronron1212
3 jaar geleden
Je maakt gewoon een nieuwe aan en welk wachtwoord moet je zelf weten
Amadea
3 jaar geleden
Om het gescheiden te houden van jouw standaard mailadres zou je het nieuwe account op een andere browser kunnen instellen.
Griffin
3 jaar geleden
Gebruik een mail alias bij google onder je eigen account, zie link voor uitleg: https://support.google.com/a/answer/33327?hl=nl

Antwoorden (1)

doe alsof je een ander persoon bent op je eigen pc en maak een nieuwe mail aan