Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik een extra Gmailadres maken zonder mijn bestaande Google-account overhoop te halen?

Om een kleine 'petitie' in mijn buurt te starten, wil ik tijdelijk een extra e-mailadres aanmaken bij Google (Gmail), of eventueel ergens anders? Hoe kan ik dit het beste doen, zonder mijn bestaande google-account overhoop te halen? Ik vind het niet erg als ik steeds zou moeten inloggen op dat account. Ik heb al enkele andere g-mailadressen, en weer eigenlijk niet meer hoe ik dat destijds heb gedaan.

3 jaar geleden
in: Internet
1.5K
ronron1212
3 jaar geleden
Gewoon een nieuwe aanmaken.
Hobbes
3 jaar geleden
En dan een ander wachtwoord? En hoe zit het met de verificatie in 2 stappen: die heb ik tegenwoordig voor mijn 'hoofd' e-mailadres, via mobiel. Ik ben bang dat er van alles in de war raakt met een nieuw account erbij?
ronron1212
3 jaar geleden
Je maakt gewoon een nieuwe aan en welk wachtwoord moet je zelf weten
Amadea
3 jaar geleden
Om het gescheiden te houden van jouw standaard mailadres zou je het nieuwe account op een andere browser kunnen instellen.
Griffin
3 jaar geleden
Gebruik een mail alias bij google onder je eigen account, zie link voor uitleg: https://support.google.com/a/answer/33327?hl=nl

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

doe alsof je een ander persoon bent op je eigen pc en maak een nieuwe mail aan
(Lees meer...)
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding