Hoe kan ik al mijn kinderen een google account geven?

Ik heb 10 kinderen in totaal maar door de familie link app kan ik ere maar 5 een account geven onder mijn toezicht.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Internet
1.6K
Ritsuka
4 jaar geleden
Heb je ook een partner? Hij zou de andere 5 kunnen nemen onder zijn Google account.

Antwoorden (1)

De overige vijf kinderen kun je zonder deze app apart een account geven:
https://families.google.com/supervision/intro?hl=nl_ALL
Via deze link kun je hetzelfde instellen als met de Google Family Link-app, zoals
- bepaalde apps of websites blokkeren of toestaan.
- in de gaten houden welke apps het kind gebruikt en hoelang deze worden gebruikt.
- apparaten vergrendelen wanneer het tijd is om te ontspannen, huiswerk te maken of naar bed te gaan.
Toegevoegd op 08 maart 2020 10:11: bron
SimonV