Wanneer zie ik mijn wikipedia vertaling?

Ik heb een paar week geleden op wikipedia een pagina vertaald vanuit het Nederlands naar het Engels en gepubliceerd. Wat moet er nu gebeuren zodat mijn vertaling zichtbaar wordt op de website?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Internet
1.4K

Antwoorden (1)

Je artikel verschijnt eerst op de lijst met nieuwe artikelen:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Speciaal:NieuwePaginas
Meestal wordt het dan binnen enkele uren gecontroleerd door andere Wikipedianen. Daarbij wordt erop gelet of het artikel aan de uitgangspunten van Wikipedia voldoet.
Wanneer een artikel niet voldoet, kan het genomineerd worden voor beoordeling of eventueel ook voor verwijdering. Er wordt eerst een speciaal sjabloon geplaatst op het artikel. Op de pagina Te beoordelen pagina's:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Te_beoordelen_pagina%27s
vind je een overzicht van de artikelen die zijn genomineerd. Dat een artikel op die pagina staat, betekent niet altijd dat het verwijderd wordt. Iedereen heeft in principe twee weken de tijd om het artikel op te knappen of beargumenteerd bezwaar te maken tegen verwijdering.

Je zult je vertaling dus pas zien als deze stappen zijn gepasseerd.
SimonV