Hoe werkt het volgen van een livestream?

Ik heb een aankondiging gezien van een livestream. En deze zou ik graag zien. Maar ik heb er geen ervaring mee. Hoe werkt dat?

Ik zou het erg jammer vinden als ik het mis omdat ik die dag eerst een uur aan het knoeien ben voordat ik het snap.

Kan iemand mij in Jip en Janneke taal uitleggen hoe het werkt?

Het gaat om deze:
https://www.nvvpo.nl/nieuws/save-date-14-januari-livestream-prof-dr-hanno-pijl?utm_source=Zorgprofessionals+KDO+-+nieuwsbrief&utm_campaign=cc149f76a9-EMAIL_CAMPAIGN_2019_04_19_08_23_COPY_01&utm_medium=email&utm_term=0_6b3d30b195-cc149f76a9-225573773

4 jaar geleden
in: Internet
7.3K
Ritsuka
4 jaar geleden
- Je hebt de link van de site (Facebook)
- Je hebt de datum en tijd
- Je hebt een Facebook account (denk ik, anders moet je deze even aanmaken Zorg dat je op de website bent op de tijd dat het begint (of paar minuutjes ervoor).
Je ziet dat de video begint, en je kunt deze volgen, en ook vragen stellen en commentaar geven.

Antwoorden (1)

Het is een livestream via de facebook pagina van NVVPO. Je gaat dus naar de facebook pagina en daar vind je op de tijdlijn de livestream op dat tijdstip. Je klikt op de video en je kunt kijken